Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Výzkum v oboru osvojování a vyučování prvního jazyka
  2. 24. března - 30. března
  3. Otázky k článku Bergelson, Swingley (2012): At 6–9 months, human infants know the meanings of many common nouns

Otázky k článku Bergelson, Swingley (2012): At 6–9 months, human infants know the meanings of many common nouns

Požadavky na absolvování
Otevřené: středa, 25. března 2020, 00.00
Termín: neděle, 29. března 2020, 21.00

Otázky vycházejí z části Results (jak v hlavní části článku, tak v "Supporting information"), podívejte se však prosím i na část Methods (i když doporučuji si přečíst článek celý, je opravdu podnětný a relativně krátký):

1) Jakým způsobem autoři zjišťovali, zda dítě porozumělo cílovému lexému (měření se lišilo u stimulů, v nichž dítě mělo na výběr mezi 2 položkami, a u stimulů, v nichž se objevily položky 4)? Jak jsou výsledky zobrazeny v grafech E, F, G, H ve Fig. 2?

2) Jaké proměnné byly sledovány v analýze, jejíž výsledky jsou shrnuty v tabulce S1 v části „Supporting information“?

  • At 6–9 months, human infants know the meanings_Supporting information.pdf At 6–9 months, human infants know the meanings_Supporting information.pdf
    25. března 2020, 03.25
  • At 6–9 months, human infants know the meanings.pdf At 6–9 months, human infants know the meanings.pdf
    25. března 2020, 03.25
◄ Dotazy k článku Safran, Wilson (2003)
Dotazy k článku Bergelson, Swingley (2012) ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle