Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Kalendář
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Kalendář Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Výzkum v oboru osvojování a vyučování prvního jazyka
  2. 25. února - 2. března
  3. Otázky k článku Determinants of acquisition order in whquestions: re-evaluating the role of caregiver speech

Otázky k článku Determinants of acquisition order in whquestions: re-evaluating the role of caregiver speech

Požadavky na absolvování
Otevřené: úterý, 18. února 2020, 00.00
Termín: neděle, 23. února 2020, 23.00

Prosím Vás, abyste si přečetli části Methods a Results v přiloženém článku Rowland et al. z roku 2003 a stručně odpověděli na následující otázky, výsledky (s případnými Vašimi otázkami) potom odevzdali do Moodlu do neděle 23. 2. do 23:00. 

OTÁZKY

1) Jak a proč bylo zajištěno, aby se nelišila frekvence použití wh-slov v řeči jednotlivých matek orientované na konkrétní děti v průběhu sledovaného jazykového vývoje dítěte ani interindividuálně mezi dětmi? (viz část „Methods“)

2) Jaký nastal problém v průběhu analýzy souvislosti mezi komplexností verb v wh-otázkách a pořadím osvojování wh-words dětmi během replikace studie Bloom et al. (1982)? Jak byl vyřešen? Byly potvrzeny výsledky replikovaného výzkumu?

3) Na základě tabulek č. 5, 6 a 7 popište, jaké proměnné se ukázaly jako signifikantní pro pořadí osvojování wh-words dětmi. 

4) Jaký problém vidí autoři ve výsledcích souvislosti mezi frekvencí wh-words v řeči orientované na dítě a v pořadí osvojování wh-words dětmi? Jak jej řeší? (viz část "Child frequency of use")

  • Rowland_etal_2003.pdf Rowland_etal_2003.pdf
    19. února 2020, 02.41
◄ Prezentace Practical introduction in creating and analyzing child language transcripts and using the CHILDES databases
Prezentace Poznámky k přepisům ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle