Didaktické přístupy k výuce českého jazyka
Požadavky na absolvování
Excerptujte články, které se zabývají novými přístupy k výuce českého jazyka.
Štěpáník, Stanislav. Kognitivně-komunikační princip jako základní východisko výuky českého jazyka. Český jazyk a literatura, 2019, 69(5), s. 214-223.
ISSN 0009-0786.
Štěpáník, Stanislav a Slavík, Jan. Žákovské prekoncepty jako konstitutivní prvek výuky mateřského jazyka. Pedagogická orientace: vědecký časopis České pedagogické společnosti, 2017, 27(1), s. 58-80.
ISSN 1211-4669. Dostupné také z: https://doi.org/10.5817/PedOr2017-1-58.
Štěpáník, Stanislav a Chvál, Martin. Konstruktivismus jako cesta ke zlepšování výsledků vzdělávání v českém jazyce? Studia paedagogica: časopis Ústavu pedagogických věd FF MU Brno, 2016, 21(1), s. 35-56.
ISSN 1803-7437. Dostupné také z: http://hdl.handle.net/11222.digilib/135155.