Kombinované studium - odevzdání úkolu č.2
Úkol č. 2
Vaším úkolem je pro vámi vybranou cílovou skupinu popsat prostředky a způsoby, kterých je zapotřebí užít pro PR aktivity neziskové organizace, kterou chcete propagovat. Vyberte cílové publikum, stanovte cíle, navrhněte rozpočet a najděte zdroje financování. Rozsah přibližně 3-4 strany textu.
Hlavní „okruhy“ cílových skupin PR neziskových organizací dle Radima Bačuvčika:
1. Vnitřní veřejnost (zaměstnanci, dobrovolníci, členové), jejíž loajalita vytváří základ pro úspěšnou komunikaci s okolím.
2. Vnější veřejnost, případně její část, která má vzhledem k neziskovým organizacím kontrolní roli a může apelovat na potenciální donátory.
3. Donátoři a jejich jednotlivé skupiny
4. Legislativci, kteří jsou voleni veřejností.
Média, která jednak zprostředkovávají komunikaci s ostatními cílovými skupinami, mohou však jejich názory a rozhodování podstatně ovlivňovat, a proto jsou pro PR neziskové organizace samostatnou cílovou skupinou s výrazným mocenským potenciálem.