Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Kalendář
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Kalendář Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Integrovaná didaktika českého jazyka a literatury
  2. Topic 9
  3. Didaktické přístupy k výuce českého jazyka

Didaktické přístupy k výuce českého jazyka

Požadavky na absolvování

Excerptujte články, které se zabývají novými přístupy k výuce českého jazyka. 

Štěpáník, Stanislav. Kognitivně-komunikační princip jako základní východisko výuky českého jazyka. Český jazyk a literatura, 2019, 69(5), s. 214-223.

ISSN 0009-0786.
Štěpáník, Stanislav a Slavík, Jan. Žákovské prekoncepty jako konstitutivní prvek výuky mateřského jazyka. Pedagogická orientace: vědecký časopis České pedagogické společnosti, 2017, 27(1), s. 58-80.
ISSN 1211-4669. Dostupné také z: https://doi.org/10.5817/PedOr2017-1-58.
Štěpáník, Stanislav a Chvál, Martin. Konstruktivismus jako cesta ke zlepšování výsledků vzdělávání v českém jazyce? Studia paedagogica: časopis Ústavu pedagogických věd FF MU Brno, 2016, 21(1), s. 35-56.
ISSN 1803-7437. Dostupné také z: http://hdl.handle.net/11222.digilib/135155.
◄ Kritická místa v současné jazykové výuce
Pravopis slov se slabikami dě-, tě-, ně ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle