Přejít k hlavnímu obsahu
DL 1
  • Titulní stránka
  • Podpora uživatelů
    Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka Podpora uživatelů Sbalit Rozbalit
Moodleoffice Moodle tutoriál Podpora uživatelů Návody GDPR
Rozbalit vše Sbalit vše
  1. Postkoloniální Střední a východní Evropa APOV50113
  2. Možnosti středoevropské politické vědy: Dohánění, tvorba či hybridita?
  3. Konspekt z drulákovské debaty

Konspekt z drulákovské debaty

Požadavky na absolvování
Otevřené: sobota, 4. listopadu 2017, 00.00
Termín: úterý, 14. listopadu 2017, 17.00

!!! VE STŘEDU 8. LISTOPADU HODINA ODPADÁ KVŮLI ÚČASTI NA KONFERENCI !!! ZA ZRUŠENÍ HODINY SE OMLOUVÁM 

Na další hodinu budeme číst debatu z roku 2009 kolem článku Petra Druláka "Přestaňme dohánět, začněme tvořit", na niž o řadu let později navázal Petr Kratochvíl svou bhabhovskou interpretací situace českého oboru mezinárodních vztahů. 

Povinnou četbou jsou články Petra Druláka "Přestaňme dohánět, začněme tvořit! Budoucnost českého oboru mezinárodních vztahů", Pavla Barši "Strategie marketingu, nikoli rozvoje", můj text "Pokus o národní obrození", Drulákova "Odpověď kritikům" a Kratochvílův "Strukturální problémy české sociální vědy: O hybridním charakteru oboru mezinárodních vztahů". Pro kontext vám ale nahraji do moodlu i texty Bátory, Cabady a Růžičky jako volitelnou doplňující četbu. 

Pro konspekt nebudu předepisovat žádné otázky, pojměte to, jak uznáte za vhodné, samozřejmě čím více to propojíte s tématem kurzu, tím lépe. Ve vztahu k mému textu opět platí čím tvrdší kritika, tím lépe, a vlastně to platí i vůči všem ostatním textům. 

◄ Debata o dohánění a tvorbě
Gagyi: “COLONIALITY OF POWER” IN EAST CENTRAL EUROPE: EXTERNAL PENETRATION AS INTERNAL FORCE IN POST-SOCIALIST HUNGARIAN POLITICS ►
Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle