Strategický management marketing
Section outline
-
-
Zkouška je písemná a bude se konat online. Budou vypsány termíny na květen, červen, červenec a září (je předpoklad, že poslední termín by mohl být v offline režimu).
Termíny (den a čas) obdrží studenti dopředu emailem (a budou na ně upozorněni i v Moodlu), kde budou uvedeny instrukce k testu.
1. termín se bude konat v pondělí, 25. května od 13.00 do 13.45 - předem obdržíte email s pokyny, bude spuštěn test na 30 minut. Po té, co test vyplníte a odešlete, případně po té co vyprší časový limit a test se zavře, uvidíte počet dosažených bodů z testu.
Na termín není nutné se přihlašovat. Student si pouze ve stanoveném čase spustí časově omezený test a ten po vypracování odešle. Ihned by měl vidět bodové hodnocení.
Ke zkoušce jsou připuštěni studenti, kteří odevzdali seminární práci včas.Student musí získat alespoň 21 bodů z písemného testu. Maximálně mohou získat 45 bodů.
Zkouška je písemná a student v ní prokazuje teoretické znalosti.
-
-
-
Informace k tomuto trendu na následujících odkazech:
https://stesti.weebly.com/blog/holakracie-holacracy
-
-
-
Jelikož se jednalo o moje první zkušební video, tak se omlouvám za všechny technické i netechnické nedokonalosti :) Děkuji za shovívavost.
-
-
-
Prosím, vyplňte mi zcela jednoduchý dotazníček - anketu. Jedná se o videoprezentace v Loomu, na které vám nahrávám linky do moodlu. Zabere vám to minutku.
-
Na začátku se vracím k Porterovým generickým strategiím a poté jsou uvedeny vybrané marketingové výzkumy vhodné při tvorbě strategií.
-
-
Pokud byste měli zájem o knihy z nakladatelství Grady, přes tento link byste měli získat přístup na 14 dnů zdarma.
-
Práci odevzdávejte do "odevzdávárny úkolů", která je otevřena v dalším bloku - 8.4.
-
-
-
-
-