JJB225 Sociálně-psychologické aspekty marketingové komunikace
Section outline
-
-
-
U všech multiple choice otázek mohou být správně všechny možnosti a nemusí být správně žádná. Za každou zcela správně zodpovězenou multiple choice otázku získáte 4 body.
Za každou zcela správně zodpovězenou otevřenou otázku můžete získat až 4 body.
Celkový čas na test je 20 minut.
-
-
-
Originální video dokument zobrazující průběh Milgramova experimentu a reakce jednotlivých účastníků (45 min).
(volitelný rozšiřující materiál)
-
meta-analýza replikací Milgramova experimentu
-
-
Kapitola o metodice výzkumu v sociální psychologii z knihy The Social Animal.
(povinný studijní materiál)
-
(nepovinný materiál o srovnání výsledků z laboratorních a terénních výzkumů)
-
(nepovinný, rozšiřující materiál)
-
-
povinný materiál - povinně pouze str. 61 - 62 a str. 69 - 75 (contrast 2 - 3)
-
rozšiřující studijní materiál
-
-
(povinný studijní materiál)
Otázka pro diskusi: jak lze využít poznatky o sociální percepci v marketingové komunikaci?
-
-
(povinný studijní materiál)
Otázka pro diskusi: je etické využívat při přesvědčování vlivy působící na lidské "podvědomí"?
-
-
(povinný studijní materiál)
-
(rozšiřující materiál)
-
-
-
(povinný studijní materiála)
-
(rozšiřující materiál)
-
(rozšiřující materiál)
-
-
(povinný studijní materiál)
-
(rozšiřující materiál o účincích ibuprofenu na "social pain")
-
-
(povinný studijní materiál, výpisky z části od str. 503 do 513)
-
-
(povinný studijní materiál)
-
-
(povinný studijní materiál)
-
(rozšiřující materiál)
-
prezentace obsahuje komentář, stačí spustit