Тематический план

  • úvodní seminář

  • Тема 2

     

  • Тема 3

    • ÚKOLY NA LEDEN = VÝSTUPY ZE SEMINÁŘE:

      1. Ohodnoťte přidělený PL:
      - zvolený postup prezentace gramatiky (jdou správně za sebou všechny fáze pochopení nového jevu? aktivace - vystavení ------- aktivní použití)
      - adekvátnost věkové skupině (6. - 9. ročník)
      - komunikační ukotvení, jazyková funkce
      - jasný komunikační cíl, postup k jeho dosažení, kontrola dosažení cíle
      - forma a obsah cvičení (drží se komunikační situace, sémantické pole...)
      - další komentář?

      2. Práce s vlastním PL:
      Představte si, že se chystáte učit lekci s pracovním listem, který jste vytvořili. Připravte podle něj plán lekce a do něj vepište:

      1. Pojmenujte ve VLASTNÍM PL fáze pochopení nového jevu: (aktivace - vystavení ------- aktivní použití)
      2. Rozhodněte typ interakce - kdy budou žáci pracovat samostatně, kdy ve dvojicích či ve skupinách?
      Jak bude probíhat zpětná vazba?
      3. Rozhodněte, jak podpoříte všechny tři učební styly - ujistěte se, aby aktivity V/A/K byly v rovnováze a pokuste se zařadit alespoň 2 kinestetické (chňapačka, chodička, chumelenice, vylepovačka ...)

      Oba soubory prosím vložte sem do moodlu a připravte si je také k diskusi na lednovém semináři.
      Kdybyste něco potřeboval/a, napište mi.