Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Filozofická fakulta
Ústav jazyků a komunikace neslyšících
Čeština pro neslyšící jako cizí jazyk I ACN510012
1. hodina: 20. 2. 2018
1. hodina: 20. 2. 2018
Osnova sekce
◄
10. a 11. hodina: 9. 1. 2018
►
2. hodina: 27. 2. 2018
Vybrat aktivitu Hudáková, A., Filippová, E. (2017): Vývoj sociální kognice českých neslyšících dětí — uživatelů českého znakového jazyka a uživatelů mluvené češtiny: adaptace testové baterie. Studie z aplikované lingvistiky, 8, č. 1, s. 53–64.
Hudáková, A., Filippová, E. (2017): Vývoj sociální kognice českých neslyšících dětí — uživatelů českého znakového jazyka a uživatelů mluvené češtiny: adaptace testové baterie. Studie z aplikované lingvistiky, 8, č. 1, s. 53–64.
URL
Vybrat aktivitu Hasil, J. (2008): Sociokulturní kompetence
Hasil, J. (2008): Sociokulturní kompetence
URL
Vybrat aktivitu Kamenová, A. (2017): Sociokulturní kompetence a jazykové vyučování studentů programu Erasmus. Diplomová práce. Praha: FF UK.
Kamenová, A. (2017): Sociokulturní kompetence a jazykové vyučování studentů programu Erasmus. Diplomová práce. Praha: FF UK.
URL
◄
10. a 11. hodina: 9. 1. 2018
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
Sylaby
Zkontrolované zápisy z výuky ZS
Zkontrolované zápisy z výuky LS
2. hodina: 17. 10. 2017
3. hodina: 24. 10. 2017
5. hodina: 7. 11. 2017
6. hodina: 14. 11. 2017
7. + 8. hodina: 28. 11. 2017
9. hodina: 19. 12. 2017 - DÚ: přečíst si texty zabývající se úpravou textů pro neslyšící čtenáře
10. a 11. hodina: 9. 1. 2018
2. hodina: 27. 2. 2018
3. hodina: 6. 3. 2018
5. hodina: 3. 4. 2018
5. hodina: 10. 4. 2018
tem. okruh: Funkční gramotnost, texty (a jejich adaptace) v jazykovém vzdělávání
tem. okruh: Učebnice, učební materiály a učební pomůcky
tem. okruh: Testování jazykových a komunikačních kompetencí (s konkrétními příklady vztahujícími se k testování kompetencí v češtině/mluvených jazycích a v českém znakovém jazyce/znakových jazycích)
tem. okruh: Didaktická prezentace vybraných jazykových a řečových jevů – systém jazyka a jeho užívání
tem. okruh: Vybrané lingvodidaktické problémy výuky češtiny pro neslyšící
zápočet
Přehled docházky a splněných úkolů
►
2. hodina: 27. 2. 2018