Osnova sekce

  • Tvořivost, hra

    hry: https://conditionaldesign.org/

    rvp pv

    • V prezentaci se dozvíte něco o výzkumu tvořivosti.

    • 1)      Vypiš z textu klíčové pojmy.

      2)      Vypiš z textu „překážky v tvořivosti“.

      3)      Co podporuje rozvoj tvořivosti. Vypiš z textu.

      4)      Vymysli příklady toho, jaká by mohla být omezení formálními pravidly ve Vv.

      5)      Co by mohlo být „chybou ve Vv“. Setkal/a jsi se někdy s tímto pojmem. Uveď příklady.

      6)      Na základě četby článku a prezentace shlédnuté v semináři vypiš tzv. prokreativní faktory.

      7)      Viděl/a jsi někdy ve škole či jinde ve vzdělávání postupy, které vedly k tvořivosti? Jaké?

    • Sem, prosím, vložte zpracovanou reflexi textu K. Štěpánkové.