Osnova sekce

  • Typologie ve Vv, vizuální gramotnost

    • Reflexe úvodní

    • Výtvarné typy

    • V příloze najdete článek Marie Fulkové z časopisu Vv. Reflexi četby zpracujte podle těchto otázek:

      1. Než si přečtete článek M. Fulkové Vizuální gramotnost: Popište, co všechno by podle Vás měl umět vizuálně gramotný žák (seznam dovedností). Porovnejte ve 2 (emailem, skypem…)
      2. Zkuste dovednosti uspořádat.
      3. Porovnejte kategorie, na nichž jste se shodli, s kategoriemi vzešlými z britského výzkumu K. Raney. Popište rozdíly a shody.
      4. Každou kategorii podle K. Raney zkuste formulovat vlastními slovy. Případně zkonzultujte ve 2.
      5. Ke každé z kategorií K. Raney zkuste ve  2 velmi stručně navrhnout 1 výtvarný úkol, který by vedl k rozvoji příslušných dovedností.
    • Sem, prosím, odevzdejte vypracované reflexe.