Topic 5
Section outline
-
3. Formy komunikace – popis, formy, její funkce, kritická místa, pravidla (8 hodin přímé výuky)
- Přímá komunikace (třídní schůzky, rada rodičů)
- Nepřímá komunikace (písemná, elektronická, přes děti jako media)
Vs.
- Hromadné kontakty
- Individuální
Studium školní dokumentace
Tematické setkání se zástupcem vedení školy, výchovným poradcem, třídním učitelem
a) Třídní schůzka – funkce, kritická místa, struktura setkání, pravidla, její možná inovace
Popis a analýza videa
Reálná návštěva třídní schůzky ve skupině – atmosféra, sledování obsahu, verbální a neverbální stránky projevu učitele, zapojení rodičů, charakter komunikace, analytický rozbor.
Práce s připraveným materiálem (protokol pozorování, záznamy o třídní schůzce ad.)
b) Rada rodičů – funkce, fungování, úkoly, kritická místa
c) Individuální kontakty
Pravidla komunikace s rodiči