Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Filozofická fakulta
Ústav východoevropských studií
Učitelství cizích jazyků
Digitální technologie ve výuce cizích jazyků
Domácí úkol na 7.12
Domácí úkol na 7.12
Osnova sekce
◄
Téma 9 (seminář 11) – Hodnocení. Druhy aplikací pro hodnocení.
►
Téma 8 (seminář 10) – Čtení. “Trenéry” čtení. Tvorba interaktivního čtenářského deníku.
Vybrat aktivitu Evaluace - seminář 10 - Testování a hodnocení
Evaluace - seminář 10 - Testování a hodnocení
Dotazník
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Domácí úkol na 7.12
Domácí úkol na 7.12
Soubor
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
◄
Téma 9 (seminář 11) – Hodnocení. Druhy aplikací pro hodnocení.
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
Téma 1 (seminář 1) – Úvod. Strategie digitálního vzdělávání v České republice a ve světě. Role a cíle informačních technologií ve výuce cizího jazyka. ICT - typy, vlastnosti, klasifikace.
Domácí úkol na 12.10.
Téma 2 (seminář 2) – Praktické využití ICT ve výuce cizích jazyků na českých školách. Role ICT v přípravě učebních materiálů pro výuku cizích jazyků. Sociální sítě a počítačové hry ve výuce cizích jazyků.
Domací úkol na 19.10.
Téma 3 (seminář 3) – Podpora distanční výuky. Distanční vzdělávání. Kombinované formy vzdělávání.
Téma 4 (seminář 4) – Prezentace a procvičování fonetických jevů. Poslech. Tvorba pracovních listů.
Domácí úkol na 9.11.
Domácí úkol na 16.11 - Prezentace a procvičování fonetických jevů. Poslech
Téma 5 (seminář 5-6) – Prezentace a procvičování slovní zásoby. Tvorba pracovních listů.
Domácí úkol na 23. listopadu
Téma 6 (seminář 7-8) – Prezentace a procvičování gramatických jevů. Tvorba pracovních listů.
Domácí úkol na 30.11.
Téma 7 (seminář 9) – Mluvení a psaní. Tvorba pracovních listů.
Téma 9 (seminář 11) – Hodnocení. Druhy aplikací pro hodnocení.
Téma 8 (seminář 10) – Čtení. “Trenéry” čtení. Tvorba interaktivního čtenářského deníku.
Domácí úkol na 14.12
Téma 10 (seminář 12-13) – Tvorba výukových filmů.
Domácí úkol na 21.12.
Domácí úkol na 4.1.2022
►
Téma 8 (seminář 10) – Čtení. “Trenéry” čtení. Tvorba interaktivního čtenářského deníku.