3. Gamifikace minulosti: zadání / Reflexe Rijksmuseum
Osnova sekce
-
Hra Attentat 1942 - ke stažení zde: https://drive.google.com/drive/folders/1BK2c8MqjNnjjeYKjIaTseK1jI9Qbv2TV?usp=sharing
Zadání pro hodnocení hry:Jaké dovednosti hra rozvíjí?
Jaké znalosti hra předává?
V kterých částech hry a jakým způsobem je hráč aktivně zapojen?
Jaké zadání byste dali studentům, aby hra naplňovala vzdělávací cíle?
Jak byste charakterizovali práci s pamětníky a jejich výpověďmi?
Jak hodnotíte edukační potenciál hry?
Shrňte hlavní silné a hlavní slabé stránky hry (z hlediska obsahu, poutavosti, propracovanosti scénáře, grafiky, edukačního potenciálu atd.).
Jak je ve hře pojat samotný atentát na Heydricha? Jaké má místo?
Co byste doporučili vývojářům hry, aby příště udělali jinak?
Termín: budeme probírat na setkání 1. prosince.