Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Pedagogická fakulta
Katedry a pracoviště fakulty
Katedra pedagogiky
Projektování vzdělávacích programů
Zadání a materiály k první seminární práci
Zadání a materiály k první seminární práci
Osnova sekce
◄
Výběr a strukturování učiva z pohledu filozofie výchovy a pedagogické psychologie
►
Kurikulum a jeho formy
Vybrat aktivitu Zadání první seminární práce
Zadání první seminární práce
Poznámky
Vybrat aktivitu Ukázky analýzy tématu ze studentských prací
Ukázky analýzy tématu ze studentských prací
Soubor
Vybrat aktivitu První seminární práce: Návrh analýzy učiva a otázek na zjištění žákovského pojetí
První seminární práce: Návrh analýzy učiva a otázek na zjištění žákovského pojetí
Fórum
Vybrat aktivitu Ukázky zjišťování žákovských pojetí (prekonceptů)
Ukázky zjišťování žákovských pojetí (prekonceptů)
Složka
Vybrat aktivitu Doporučený zdroj k seminárce: Brunerova metoda analýzy učiva
Doporučený zdroj k seminárce: Brunerova metoda analýzy učiva
Soubor
Doplňující studijní text k první seminární práci.
◄
Výběr a strukturování učiva z pohledu filozofie výchovy a pedagogické psychologie
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
Základní studijní literatura kurzu
Kurikulum školního vzdělávání v perspektivě srovnávací pedagogiky
Výběr a strukturování učiva z pohledu filozofie výchovy a pedagogické psychologie
Kurikulum a jeho formy
Kurikulární dokumenty regulující výuku v České republice
Zadání a materiály ke druhé seminární práci
►
Kurikulum a jeho formy