Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Pedagogická fakulta
Katedry a pracoviště fakulty
Katedra biologie a environmentálních studií
Rozvíjení přírodovědné pregramotnosti LS 2021
Prostor na odevzdávání úkolů
Prostor na odevzdávání úkolů
Osnova sekce
◄
Odkaz na videa
Vybrat aktivitu Porovnání environmentálního a přírodovědného vzdělávání
Porovnání environmentálního a přírodovědného vzdělávání
Úkol
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Miskoncept
Miskoncept
Úkol
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Myšlenková mapa na modelový organismu
Myšlenková mapa na modelový organismu
Úkol
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu "Dobré" otázky
"Dobré" otázky
Úkol
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Piagetovy experimenty
Piagetovy experimenty
Úkol
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Test III
Test III
15.6.2021 od 16h
Čeká vás 25 otázek á 4 body, 100 bodů maximálně
◄
Odkaz na videa
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
Proč přírodovědné vzdělávání?
Literatura
Specifika přírodovědného vzdělávání v raném věku
Didaktické zásady
Koncept, prekoncept, miskoncept a základy konstruktivismu
Environmentální senzitivita
Práce s modely - rozvíjení přírodovědné abstrakce
Všemi smysly a Biokomunikace
Práce s přírodním materiálem a land art
Přírodovědný jazyk
Sbírky přírodnin a jejich použití
Učíme se venku!
Vyprávíme si a čteme o přírodě
Otázky - co by měl absolvent kurzu znát
Jak řádně citovat?
Odkaz na videa