Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Pedagogická fakulta
Katedry a pracoviště fakulty
Katedra občanské výchovy a filozofie
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní a střední školy - Základy společenských věd
Vybrané otázky oborové didaktiky ZSV OKNX2O127B - Paralelka: Didaktika filosofie
A2) Didaktika filosfie a otázka jejího pojetí
A2) Didaktika filosfie a otázka jejího pojetí
Osnova sekce
◄
A1) Místo filosofie ve výuce filosofie a SV (a transdisciplinární přístup)
►
A3) Otázka výuky filosofie na střední škole
Klíčový zdroj:
Proč a jak učit filosofii na středních školách?
(online po přihlášení)
Vybrat aktivitu Proč a jak učit filosofii (v PDF)
Proč a jak učit filosofii (v PDF)
Soubor
◄
A1) Místo filosofie ve výuce filosofie a SV (a transdisciplinární přístup)
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
A1) Místo filosofie ve výuce filosofie a SV (a transdisciplinární přístup)
A3) Otázka výuky filosofie na střední škole
Čtení filosofických textů
A4) Vybrané problémy (slabá místa) didaktiky filosofie
B) Didaktická analýza vzdělávacího obsahu
Myšlenkové experimenty a imaginace
B) Metody ve výuce filosofie
B) Příklady inspirativní praxe
C) Didaktika filosofie a intepretační práce s textem
C) Philosophy for Children
C) Filosofie a umění (a artefiletika)
C) Léčivé příběhy a storytelling
C) Hodnocení ve výuce filosofie
Projektové vyučování
Průřezová témata
Zakončení a evaluace předmětu
►
A3) Otázka výuky filosofie na střední škole