Otázky k domácí přípravě
1) Najděte v textu, jaká je výchozí teoretická pozice výzkumníků a zrekapitulujte, z jakých premis tento přístup vychází. Přiřaďte tuto pozici k jedné ze základních typů analýz publika.
2) Najděte a zrekapitulujte, jak je v rámci daného přístupu operacionalizované vystavení konzumenta mediovanému obsahu (media exposure). Nejprve si ujasněte, co znamená „operacionalizace“.
3) Jak autoři výzkumu aktualizovali použitý teoretický rámec s ohledem na to, že se zajímají o publika online televize, a to v těchto oblastech? :
-v oblasti motivů
-v oblasti potřeb a
-v oblasti uspokojení
4) Podrobně pročtěte a promyslete, co je to EVDM model.
5) Jakou metodologickou techniku autoři zvolili a jaké argumenty autoři uvádějí pro volbu tohoto provedení výzkumu? Zamyslete se zejména nad tím, jak probíhá „semi-structured interview“ a co je to „thick description“.
6) Popište, jakým způsobem (formou) jsou v textu prezentována data získaná z rozhovorů s respondenty. Uveďte příklady a vysvětlete, jaký význam má tato forma prezentace.
7) Jakou roli má v prezentaci výsledků výzkumu závěrečná část Discussion? Co je jejím obsahem a jakým způsobem rekapituluje výsledky výzkumu ve srovnání s částí Findings?