Перейти к основному содержанию
Боковая панель
DL 1
В начало
More
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Вы используете гостевой доступ
Вход
DL 1
В начало
Развернуть всё
Свернуть всё
Open course index
Katedra mediálních studií
Mediální studia
Non-fiction audiovizuální tvorba
2. Autenticita jako základní předpoklad komunikace
2. Autenticita jako základní předpoklad komunikace
Section outline
◄
1. Dokumentační a dokumentární
►
3. Přístupy a role autora
Select activity BEATTIE, Keith: The Truth of the Matter: Cinema Vérité and Direct Cinema. In: Documentary Screens. Non-Fiction Film and Television. Palgrave, 2004, p. 83-104
BEATTIE, Keith: The Truth of the Matter: Cinema Vérité and Direct Cinema. In: Documentary Screens. Non-Fiction Film and Television. Palgrave, 2004, p. 83-104
Файл
Select activity ŠTOLL, M.: Autentičnost jako stavební prvek autenticity dokumentárního filmu: o společných cestách vědců a filmových tvůrců. Národopisná revue, 4/2019, s. 298-307
ŠTOLL, M.: Autentičnost jako stavební prvek autenticity dokumentárního filmu: o společných cestách vědců a filmových tvůrců. Národopisná revue, 4/2019, s. 298-307
Файл
Select activity FEDORIN, A.: O estetice dokumentu. In: Televizní tvorba, 1979, s. 30-40
FEDORIN, A.: O estetice dokumentu. In: Televizní tvorba, 1979, s. 30-40
Файл
Tento článek zde uvádím pouze pro zajímavost jako dobově podmíněný text.
◄
1. Dokumentační a dokumentární
Перейти на...
Главная страница курса
Závěrečný test
1. Dokumentační a dokumentární
3. Přístupy a role autora
4: Žánrové spektrum non-fiction tvorby
5. Schématový typ ve vysílání
6. Na hraně publicistiky a dokumentu
7. Rozhlasový dokument
8. K dějinám dokumentárního filmu
►
3. Přístupy a role autora