Passer au contenu principal
Panneau latéral
DL 1
Accueil
Plus
Français (fr)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
DL 1
Accueil
Tout déplier
Tout replier
Ouvrir l'index du cours
Katedra mediálních studií
Mediální studia
Non-fiction audiovizuální tvorba
2. Autenticita jako základní předpoklad komunikace
2. Autenticita jako základní předpoklad komunikace
Section outline
◄
1. Dokumentační a dokumentární
►
3. Přístupy a role autora
Select activity BEATTIE, Keith: The Truth of the Matter: Cinema Vérité and Direct Cinema. In: Documentary Screens. Non-Fiction Film and Television. Palgrave, 2004, p. 83-104
BEATTIE, Keith: The Truth of the Matter: Cinema Vérité and Direct Cinema. In: Documentary Screens. Non-Fiction Film and Television. Palgrave, 2004, p. 83-104
Fichier
Select activity ŠTOLL, M.: Autentičnost jako stavební prvek autenticity dokumentárního filmu: o společných cestách vědců a filmových tvůrců. Národopisná revue, 4/2019, s. 298-307
ŠTOLL, M.: Autentičnost jako stavební prvek autenticity dokumentárního filmu: o společných cestách vědců a filmových tvůrců. Národopisná revue, 4/2019, s. 298-307
Fichier
Select activity FEDORIN, A.: O estetice dokumentu. In: Televizní tvorba, 1979, s. 30-40
FEDORIN, A.: O estetice dokumentu. In: Televizní tvorba, 1979, s. 30-40
Fichier
Tento článek zde uvádím pouze pro zajímavost jako dobově podmíněný text.
◄
1. Dokumentační a dokumentární
Aller à…
Page d'accueil du cours
Závěrečný test
1. Dokumentační a dokumentární
3. Přístupy a role autora
4: Žánrové spektrum non-fiction tvorby
5. Schématový typ ve vysílání
6. Na hraně publicistiky a dokumentu
7. Rozhlasový dokument
8. K dějinám dokumentárního filmu
►
3. Přístupy a role autora