Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Pedagogická fakulta
Katedry a pracoviště fakulty
Katedra občanské výchovy a filozofie
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní a střední školy - Základy společenských věd
Didaktika ZSV
Sebezkušenostní dimnenze oborové didaktiky
Sebezkušenostní dimnenze oborové didaktiky
Osnova sekce
◄
K čemu didaktika? ... Lze 'didakticky myslet'?
►
Profesní portfolio - cesta k (sebe)poznání nebo bič (sebe)prezentace?
Vybrat aktivitu Subjektivní teorie pedagogů - pro inspiraci
Subjektivní teorie pedagogů - pro inspiraci
Soubor
Vybrat aktivitu Úkol č. 3. Ozázka uplatnění konkrétní osobní zkušenosti při výuce
Úkol č. 3. Ozázka uplatnění konkrétní osobní zkušenosti při výuce
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
◄
K čemu didaktika? ... Lze 'didakticky myslet'?
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
K mudlovské (moodlové) opoře předmětu
Odevzdání finálního výstupu
Kantořina a smysl - mezioborové (transdidaktické) průniky
K čemu didaktika? ... Lze 'didakticky myslet'?
Profesní portfolio - cesta k (sebe)poznání nebo bič (sebe)prezentace?
Specifika oborové společenskovědní didaktiky
Základní teoretické zázemí - oborová didaktika a transdidaktia
Kurikulum a jeho dokumenty (Rozumíme tomu, co sami vymýšlíme?)
Základní problémy začínajícího učitele - před praxí
Vybraná témata - před praxí
Reflektivní semináře a reflexe praxe
SZZK a příprava na ně
Společenství (teorie) a praxe - síťování akademiků, pedagogů a studentů
Peer-to-peer podpora, intervize a supervize v pedagogice
Autevaluce studenta didaktického semináře
►
Profesní portfolio - cesta k (sebe)poznání nebo bič (sebe)prezentace?