10. týden
Section outline
-
-
Bodové odhady -- různé varianty.
Testování hypotéz -- základní princip, dva příklady.
-
Poznámky "z tabule", R-kový notebook a jeho pdf verze.
-
9. domácí úkol -- pondělní skupina Aufgabe
Vyřešte problém 3 ze souboru pro 9. cvičení (chyby stroje).
Nepište jen výsledek ano/ne, ale napište přesně, co je nulová hypotéza, jaký model používáte, jaký je kritický obor.
Část 3b lze řešit "na papíře" s tabulkami normálního rozdělení. V části 3a se vám bude asi hodit nějaký software, např. R. Dokumentujte i, jak jste výpočet provedli -- např. zdrojový kód, vyrobené pdf, v nejhorším případě screenshot. Pro odevzdávané foto zápisů na papíře používejte prosím opět pdf.
Konzultace s jínými studenty jsou dovolené (dokonce i vhodné, pokud vám spolupráce vyhovuje). Neměla by však spočívat pouze v opsání cizího řešení bez pochopení. Po domluvě, jak na to, sepište prosím řešení každý za sebe (ve vlastním zájmu, pomůže vám to látku pochopit). Zejména se mi nebude líbit, pokud někdo použije
Upozorňuji, že zde odevzdávají studenti, kteří se účastní pondělního cvičení.
-
9. domácí úkol -- čtvrteční skupina Aufgabe
Vyřešte problém 3 ze souboru pro 9. cvičení (chyby stroje).
Nepište jen výsledek ano/ne, ale napište přesně, co je nulová hypotéza, jaký model používáte, jaký je kritický obor.
Část 3b lze řešit "na papíře" s tabulkami normálního rozdělení. V části 3a se vám bude asi hodit nějaký software, např. R. Dokumentujte i, jak jste výpočet provedli -- např. zdrojový kód, vyrobené pdf, v nejhorším případě screenshot. Pro odevzdávané foto zápisů na papíře používejte prosím opět pdf.
Konzultace s jínými studenty jsou dovolené (dokonce i vhodné, pokud vám spolupráce vyhovuje). Neměla by však spočívat pouze v opsání cizího řešení bez pochopení. Po domluvě, jak na to, sepište prosím řešení každý za sebe (ve vlastním zájmu, pomůže vám to látku pochopit). Zejména se mi nebude líbit, pokud někdo použije
Upozorňuji, že zde odevzdávají studenti, kteří se účastní pondělního cvičení.
-