Doporučená studijní literatura
Osnova sekce
-
Metodická podpora:
Doporučení literatura
Felcmanová, L. (2015). Katalog podpůrných opatření. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci. Odkaz zde
Pokorná, V. (1998). Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení. Praha: Portál.Jucovičová, D., & Žáčková, H. (2008). Reedukace specifických poruch učení u dětí. Praha: Portál.Žáčková, H., & Jucovičová, D. (2005). Metody reedukace specifických poruch učení–smyslové vnímání. Praha: D+H.Simon, H. (2006). Dyskalkulie: jak pomáhat dětem, které mají potíže s početními úlohami. Praha: Portál.Pokorná, V. (2004). Teorie a náprava vývojových poruch učení a chování. Praha: Portál.Brož, M., Kintlová, P., & Toušek, L. (2007). Kdo drží Černého Petra: sociální vyloučení v Liberci, Plzni a Ústí nad Labem. Člověk v tísni-společnost při České televizi. Odkaz zde
Daniel, H. (2020). Reprodukce nevzdělanosti jako základ sociální nespravedlnosti. Odkaz zde
Ondřej F. (2021-2025). Strategie romské integrace v jihomoravském kraji 2021-2025. Odkaz zdeDaniel, P. (2019). České školství je průměrná muzika za málo peněz. Problém je hlavně v nerovných podmínkách. Odkaz zde
Daniel, P. (2022). Slepé skvrny: O chudobě, vzdělávání, populismu a dalších výzvách české společnosti. Praha: Host. Odkaz zde
Laco, T. (2020). Sociální vyloučení a prostorová segregace. Odkaz zde
Nikolai, T. (2020). Příběhy ze špatné čtvrti. Odkaz zde
NPI. (2019). Jak podpořit a motivovat žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí. Odkaz zde