Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Fakulta sociálních věd
Mediální a komunikační studia/Mediální studia - prezenční forma
Teorie účinků médií
20. 10. 2020 - P. Lazarsfeld a The Bureau of Applied Social Research
20. 10. 2020 - P. Lazarsfeld a The Bureau of Applied Social Research
Osnova sekce
◄
13. 10. 2020 - Počátky zkoumání účinků médií
►
27. 10. 2020 - fragmentace, zmatení a více otázek
Vybrat aktivitu Lowery, DeFleur (1995) The People's Choice: The Media in a Political Campaign
Lowery, DeFleur (1995) The People's Choice: The Media in a Political Campaign
Soubor
PDF
Vybrat aktivitu E. Katz - Dvoustupňový tok komunikace
E. Katz - Dvoustupňový tok komunikace
Soubor
PDF
◄
13. 10. 2020 - Počátky zkoumání účinků médií
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
6. 10. 2020 - Základy studia mediálních účinků (historie, terminologie, klíčové klasifikace a koncepty)
13. 10. 2020 - Počátky zkoumání účinků médií
27. 10. 2020 - fragmentace, zmatení a více otázek
3. 11. 2020 - Nastolování agendy I.
10. 11. 2020 - Nastolování agendy II.
24. 11. 2020 - Formování veřejného mínění, Spirála mlčení E. Noelle-Neumann
1. 12. 2020 - Masová média a socializace. Kultivační teorie G. Gerbnera
8. 12. 2020 - Distribuce informací ve společnosti: vědomostní a digitální propasti
15. 12. 2020 - Teorie účinků médií v éře digitálních a síťových médií
►
27. 10. 2020 - fragmentace, zmatení a více otázek