Section outline

  • Kurz seznamuje studenty s pojmy kreativita a kreativní myšlení, jejich koncepty a nástroji pro jejich rozvoj. Prostřednictvím přednášek, případových studií, praktických aplikací a studia literatury získají absolventi základní přehled o využití kreativního myšlení nejen v marketingu a managementu.

    • Předmět je zakončen zkouškou a hodnocení předmětu tvoří tři složky s danými váhami – závěrečný test (60 %), týmový projekt (20 %) a individuální prezentace literatury (20 %).

      1. Závěrečný test z literatury a dalších zdrojů (60 % hodnocení)

      2. Týmový projekt (20 %)

      Tabulka s rozdělením týmů, termínů a témat

      3. Individuální prezentace (20 % hodnocení)

      Tabulka s rozdělením termínů

      Klasifikace proběhne podle systému ECTS grading na stupnici A–F. Celkový výkon studenta/ky bude uveden v procentech (0–100 %) a dle nich stanovena klasifikace: 0–50 % = F, 51–60 % = E, 61–70 % = D, 71–80 % = C, 81–90 % = B a 91 % a více = A).

    • Harmonogram kurzu

      19. 2. úvodní hodina

      26. 2. přednáška a individuální prezentace

      5. 3. host a individuální prezentace

      12. 3. přednáška a individuální prezentace

      19. 3. přednáška a individuální prezentace

      26. 3. host a individuální prezentace

      2. 4. host a individuální prezentace

      9. 4. přednáška a individuální prezentace

      16. 4. host a individuální prezentace

      23. 4. týmové prezentace

      30. 4. týmové prezentace

      7. 5. reading week

      14. 5. týmové prezentace

    • Sylabus

      • Kreativita
      • Tvůrčí proces
      • Nástroje kreativního myšlení
      • Design thinking
      • Tvůrčí řízení, kreativita a management