Základní informace
Section outline
-
Kurz seznamuje studenty s pojmy kreativita a kreativní myšlení, jejich koncepty a nástroji pro jejich rozvoj. Prostřednictvím přednášek, případových studií, praktických aplikací a studia literatury získají absolventi základní přehled o využití kreativního myšlení nejen v marketingu a managementu.
-
Předmět je zakončen zkouškou a hodnocení předmětu tvoří tři složky s danými váhami – závěrečný test (60 %), týmový projekt (20 %) a individuální prezentace literatury (20 %).
1. Závěrečný test z literatury a dalších zdrojů (60 % hodnocení)
2. Týmový projekt (20 %)
Tabulka s rozdělením týmů, termínů a témat
3. Individuální prezentace (20 % hodnocení)
Klasifikace proběhne podle systému ECTS grading na stupnici A–F. Celkový výkon studenta/ky bude uveden v procentech (0–100 %) a dle nich stanovena klasifikace: 0–50 % = F, 51–60 % = E, 61–70 % = D, 71–80 % = C, 81–90 % = B a 91 % a více = A).
-
Harmonogram kurzu
19. 2. úvodní hodina
26. 2. přednáška a individuální prezentace
5. 3. host a individuální prezentace
12. 3. přednáška a individuální prezentace
19. 3. přednáška a individuální prezentace
26. 3. host a individuální prezentace
2. 4. host a individuální prezentace
9. 4. přednáška a individuální prezentace
16. 4. host a individuální prezentace
23. 4. týmové prezentace
30. 4. týmové prezentace
7. 5. reading week
14. 5. týmové prezentace
-
Sylabus
- Kreativita
- Tvůrčí proces
- Nástroje kreativního myšlení
- Design thinking
- Tvůrčí řízení, kreativita a management
-