Перейти к основному содержанию
Боковая панель
DL 1
В начало
More
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Вы используете гостевой доступ
Вход
DL 1
В начало
Развернуть всё
Свернуть всё
Open course index
Rozvíjení přírodovědné pregramotnosti LS 2021
Didaktické zásady
Didaktické zásady
Section outline
◄
Specifika přírodovědného vzdělávání v raném věku
►
Koncept, prekoncept, miskoncept a základy konstruktivismu
Select activity Didaktické zásady (Jančaříková, 2019)
Didaktické zásady (Jančaříková, 2019)
Файл
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
Select activity Didaktické zásady - tabulka
Didaktické zásady - tabulka
Файл
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
◄
Specifika přírodovědného vzdělávání v raném věku
Перейти на...
Главная страница курса
Proč přírodovědné vzdělávání?
Literatura
Specifika přírodovědného vzdělávání v raném věku
Koncept, prekoncept, miskoncept a základy konstruktivismu
Environmentální senzitivita
Práce s modely - rozvíjení přírodovědné abstrakce
Všemi smysly a Biokomunikace
Práce s přírodním materiálem a land art
Přírodovědný jazyk
Sbírky přírodnin a jejich použití
Učíme se venku!
Vyprávíme si a čteme o přírodě
Otázky - co by měl absolvent kurzu znát
Jak řádně citovat?
Odkaz na videa
Prostor na odevzdávání úkolů
►
Koncept, prekoncept, miskoncept a základy konstruktivismu