Skip to main content
Side panel
DL 1
Home
Support
User support
GDPR
More
English (en)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
You are currently using guest access
Log in
DL 1
Home
Support
Collapse
Expand
User support
GDPR
Expand all
Collapse all
Open course index
Faculty of Education
Departments and workplaces of the faculty
Department of Biology and Environmental Studies
Rozvíjení přírodovědné pregramotnosti LS 2021
Didaktické zásady
Didaktické zásady
Section outline
◄
Specifika přírodovědného vzdělávání v raném věku
►
Koncept, prekoncept, miskoncept a základy konstruktivismu
Select activity Didaktické zásady (Jančaříková, 2019)
Didaktické zásady (Jančaříková, 2019)
File
Completion
Students must
Mark as done
Select activity Didaktické zásady - tabulka
Didaktické zásady - tabulka
File
Completion
Students must
Mark as done
◄
Specifika přírodovědného vzdělávání v raném věku
Jump to...
Main course page
Proč přírodovědné vzdělávání?
Literatura
Specifika přírodovědného vzdělávání v raném věku
Koncept, prekoncept, miskoncept a základy konstruktivismu
Environmentální senzitivita
Práce s modely - rozvíjení přírodovědné abstrakce
Všemi smysly a Biokomunikace
Práce s přírodním materiálem a land art
Přírodovědný jazyk
Sbírky přírodnin a jejich použití
Učíme se venku!
Vyprávíme si a čteme o přírodě
Otázky - co by měl absolvent kurzu znát
Jak řádně citovat?
Odkaz na videa
Prostor na odevzdávání úkolů
►
Koncept, prekoncept, miskoncept a základy konstruktivismu