Zum Hauptinhalt
Website-Übersicht
DL 1
Startseite
More
Deutsch (de)
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Sie sind als Gast angemeldet
Login
DL 1
Startseite
Alle aufklappen
Alle einklappen
Open course index
Rozvíjení přírodovědné pregramotnosti LS 2021
Didaktické zásady
Didaktické zásady
Section outline
◄
Specifika přírodovědného vzdělávání v raném věku
►
Koncept, prekoncept, miskoncept a základy konstruktivismu
Select activity Didaktické zásady (Jančaříková, 2019)
Didaktické zásady (Jančaříková, 2019)
Datei
Abschluss
Students must
Mark as done
Select activity Didaktické zásady - tabulka
Didaktické zásady - tabulka
Datei
Abschluss
Students must
Mark as done
◄
Specifika přírodovědného vzdělávání v raném věku
Direkt zu:
Kursübersicht
Proč přírodovědné vzdělávání?
Literatura
Specifika přírodovědného vzdělávání v raném věku
Koncept, prekoncept, miskoncept a základy konstruktivismu
Environmentální senzitivita
Práce s modely - rozvíjení přírodovědné abstrakce
Všemi smysly a Biokomunikace
Práce s přírodním materiálem a land art
Přírodovědný jazyk
Sbírky přírodnin a jejich použití
Učíme se venku!
Vyprávíme si a čteme o přírodě
Otázky - co by měl absolvent kurzu znát
Jak řádně citovat?
Odkaz na videa
Prostor na odevzdávání úkolů
►
Koncept, prekoncept, miskoncept a základy konstruktivismu