Osnova sekce

  • Národní program rozvoje vzděláván v ČR. Praha: UIV, 2001 (tzv.Bílá kniha).

    Strategie vzdělávací politiky České republiky do roku 2020

    Výstupy projektu Cesta ku kvalitě 2011

    Manuály evaluačních nástrojů http://www.nuov.cz/ae/manualy-evaluacnich-nastroju

    Evaluační nástroje: http://www.nuov.cz/ae/evaluacni-nastroje 29

    Další doporučená literatura: Vašťatková, J.: Úvod do autoevaluace školy. Olomouc: UP, 2006.

    Manuál pro tvorbu školních vzdělávacích programů v základním vzdělávání. Praha: VÚP, 2005.

    Manuál pro tvorbu školních vzdělávacích programů na gymnáziích. Praha: VÚP, 2007. 

    DOULÍK. Pomáhající profese v reflexi aktuálních společenských proměn. Ústí nad Labem: Pedagogická fakulta Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, 2009. s. 52-56. ISBN 978-80-7414-123-2.

    FASNEROVÁ, Martina a Jitka PETROVÁ. Současná kurikulární reforma a nadané děti. In FASNEROVÁ, Martina. Reforma ve škole a inovativní prvky. In ŠKODA, Jiří a Pavel FASNEROVÁ, Martina. Kvalitní učitel v proměnách školy pro 21. století. In NELEŠOVSKÁ, Alena. Za kvalitou vzdělávání učitelů primární a preprimární pedagogiky. Olomouc: Votobia, 2009. s. 355 - 361. ISBN 978-80-7220-315-4.

    JEŘÁBEK, J., TUPÝ, J. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha: Triton, 2006. ISBN 80-7254-819-0.

    Klíčové kompetence v základním vzdělávání. Praha: VÚP, 2007. ISBN 978-80-87000-07-6.

    PRAŠILOVÁ, M., ŠMELOVÁ, E. Kurikulum a jeho tvorba II. Olomouc: LMS distanční text. 2010.

    RVP ZV. Dostupné na http://www.nuv.cz/t/rvp-pro-zakladni-vzdelavani (aktualizované vydání)

    WALTEROVÁ, Eliška. Kurikulum: Proměny a trendy v mezinárodní perspektivě. Brno: MU, 1994. ISBN 80-210-0846-6.

    NELEŠOVSKÁ, Alena (ed). Primární a preprimární pedagogika v teorii, praxi a výzkumu. Olomouc: Altyn s.r.o., 2010. s. 81 - 88. ISBN: 978-80-87224-08-3.