ÚKOL 1 k prodiskutování do 25.3. 2021
Osnova sekce
-
pozor, pletete si metody řešení, schopnosti a matematickou podstatu aktivit
-
NÁSLEDUJÍCÍ ÚKOL ŘEŠTE PŘES INTERNET VE DVOJICI NEBO TROJICI A PAK ŘEŠENÍ VLOŽTE SE VŠEMI JMÉNY ŘEŠITELŮ DO MOODLU.
U následujících situací vypište metody řešení a klíčové schopnosti, které musí dítě uplatnit:
- Dítě stojí u stolečku a má rozdat příbory (prostřít) pro sebe i pro ostatní.
- Dítě pracuje s dokreslovánkami.
- Dítě vytváří předlohu k vlastní jednovrstevné stavbě.
- Dítě si hraje s vkládačkou.
- Dítě si hraje s vystřihovánkami (panenka a různá oblečení)
- Dítě staví z klacíků, kůry, šišek a kamínků domeček.
- Dítě dělá bábovičky z písku.
-