Перейти к основному содержанию
Боковая панель
DL 1
В начало
More
Русский (ru)
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Вы используете гостевой доступ
Вход
DL 1
В начало
Развернуть всё
Свернуть всё
Open course index
Rozvíjení přírodovědné pregramotnosti
Badatelská metoda
Badatelská metoda
Section outline
◄
Odevzdávání úkolů - koronavirové distanční studium
►
Všemi smysly a Biokomunikace
Select activity Průvodce pro učitele badatelsky orientovaným vyučováním
Průvodce pro učitele badatelsky orientovaným vyučováním
Гиперссылка
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
Select activity Průvodce pro učitele badatelsky orientovaným vyučováním
Průvodce pro učitele badatelsky orientovaným vyučováním
Гиперссылка
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
Select activity Karvinské moře - video z
Karvinské moře - video z
Гиперссылка
Отслеживание выполнения
Students must
Mark as done
◄
Odevzdávání úkolů - koronavirové distanční studium
Перейти на...
Главная страница курса
Proč přírodovědné vzdělávání?
Literatura
Didaktické zásady
Prezentace
Otázky - co by měl absolvent kurzu znát
Nabídka ekocenter
Pozvánka do ekocentera
Práce s modely - rozvíjení přírodovědné pregramotnosti
Odevzdávání úkolů - koronavirové distanční studium
Všemi smysly a Biokomunikace
Jak řádně citovat?
Práce s přírodním materiálem a land art
Komunikace o přírodě - přírodovědecký jazyk
Pozorování a experiment s dětmi předškolního věku
Hodnocení přírodovědných aktivit
►
Všemi smysly a Biokomunikace