Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Pedagogická fakulta
Katedry a pracoviště fakulty
Katedra pedagogiky
IA 2020 Učitelství praktického vyučování
Obecná didaktika
9. Kurikulum - národní a školní úroveň. Učebnice.
9. Kurikulum - národní a školní úroveň. Učebnice.
Osnova sekce
◄
8. Plánování výuky II. Individualizace. Realizace výuky.
►
10. Legislativa. Řízení školy. Škola jako instituce.
Vybrat aktivitu Kurikulum, učebnice - podklad přednášky
Kurikulum, učebnice - podklad přednášky
Soubor
Vybrat aktivitu Rozšiřující materiály pro zájemce:
Rozšiřující materiály pro zájemce:
Vybrat aktivitu Učebnice z pohledu pedagogického výzkumu (Knecht, Janík, 2008)
Učebnice z pohledu pedagogického výzkumu (Knecht, Janík, 2008)
Soubor
◄
8. Plánování výuky II. Individualizace. Realizace výuky.
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
Úkoly k samostudiu a prohloubení znalostí
1. Obecná didaktika jako vědní disciplína
2. Teoretické základy vyučování a učení
3. Efektivní výukové strategie
4. Transmisivní a konstruktivistické vyučování
5. Sociálně orientované modely výuky
6. Plánování výuky I. Cíle výuky, učební úlohy.
7. Hodnocení. Zpětná vazba pro žáky i učitele. Evaluace ve vzdělávání
8. Plánování výuky II. Individualizace. Realizace výuky.
10. Legislativa. Řízení školy. Škola jako instituce.
11. Žák a jeho potřeby ve výuce, didaktická specifika výuky žáků s SVP.
►
10. Legislativa. Řízení školy. Škola jako instituce.