Перейти к основному содержанию
Боковая панель
DL 1
В начало
More
Русский (ru)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Вы используете гостевой доступ
Вход
DL 1
В начало
Развернуть всё
Свернуть всё
Open course index
IA 2020 Učitelství praktického vyučování
Obecná didaktika
7. Hodnocení. Zpětná vazba pro žáky i učitele. Evaluace ve vzdělávání
7. Hodnocení. Zpětná vazba pro žáky i učitele. Evaluace ve vzdělávání
Section outline
◄
6. Plánování výuky I. Cíle výuky, učební úlohy.
►
8. Plánování výuky II. Individualizace. Realizace výuky.
zpětná vazba, hodnocení výsledků učení žáků, formativní a sumativní hodnocení, pedagogická diagnostika; mezinárodní srovnávací výzkumy
Select activity Hodnoceni, podklad přednášky
Hodnoceni, podklad přednášky
Файл
Select activity Hodnocení žáků základní školy (Shánilová)
Hodnocení žáků základní školy (Shánilová)
Гиперссылка
Select activity Starý, K.: Problematika hodnocení ve škole (RVP)
Starý, K.: Problematika hodnocení ve škole (RVP)
Гиперссылка
Select activity Sumativní a formativní hodnocení (K. Starý)
Sumativní a formativní hodnocení (K. Starý)
Гиперссылка
Select activity ČŠI - využití výsledků mezinárodních výzkumných šetření PISA, TIMSS a PIRLS
ČŠI - využití výsledků mezinárodních výzkumných šetření PISA, TIMSS a PIRLS
Гиперссылка
Select activity Hodnocení v CLIL
Hodnocení v CLIL
Гиперссылка
Select activity Janíková, Vlčková (2009): Výzkum výuky -monografie
Janíková, Vlčková (2009): Výzkum výuky -monografie
Гиперссылка
◄
6. Plánování výuky I. Cíle výuky, učební úlohy.
Перейти на...
Главная страница курса
Úkoly k samostudiu a prohloubení znalostí
1. Obecná didaktika jako vědní disciplína
2. Teoretické základy vyučování a učení
3. Efektivní výukové strategie
4. Transmisivní a konstruktivistické vyučování
5. Sociálně orientované modely výuky
6. Plánování výuky I. Cíle výuky, učební úlohy.
8. Plánování výuky II. Individualizace. Realizace výuky.
9. Kurikulum - národní a školní úroveň. Učebnice.
10. Legislativa. Řízení školy. Škola jako instituce.
11. Žák a jeho potřeby ve výuce, didaktická specifika výuky žáků s SVP.
►
8. Plánování výuky II. Individualizace. Realizace výuky.