Skip to main content
Side panel
DL 1
Home
Support
User support
GDPR
More
English (en)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
You are currently using guest access
Log in
DL 1
Home
Support
Collapse
Expand
User support
GDPR
Expand all
Collapse all
Open course index
Faculty of Education
Departments and workplaces of the faculty
Department of Education
IA 2020 Učitelství praktického vyučování
Obecná didaktika
7. Hodnocení. Zpětná vazba pro žáky i učitele. Evaluace ve vzdělávání
7. Hodnocení. Zpětná vazba pro žáky i učitele. Evaluace ve vzdělávání
Section outline
◄
6. Plánování výuky I. Cíle výuky, učební úlohy.
►
8. Plánování výuky II. Individualizace. Realizace výuky.
zpětná vazba, hodnocení výsledků učení žáků, formativní a sumativní hodnocení, pedagogická diagnostika; mezinárodní srovnávací výzkumy
Select activity Hodnoceni, podklad přednášky
Hodnoceni, podklad přednášky
File
Select activity Hodnocení žáků základní školy (Shánilová)
Hodnocení žáků základní školy (Shánilová)
URL
Select activity Starý, K.: Problematika hodnocení ve škole (RVP)
Starý, K.: Problematika hodnocení ve škole (RVP)
URL
Select activity Sumativní a formativní hodnocení (K. Starý)
Sumativní a formativní hodnocení (K. Starý)
URL
Select activity ČŠI - využití výsledků mezinárodních výzkumných šetření PISA, TIMSS a PIRLS
ČŠI - využití výsledků mezinárodních výzkumných šetření PISA, TIMSS a PIRLS
URL
Select activity Hodnocení v CLIL
Hodnocení v CLIL
URL
Select activity Janíková, Vlčková (2009): Výzkum výuky -monografie
Janíková, Vlčková (2009): Výzkum výuky -monografie
URL
◄
6. Plánování výuky I. Cíle výuky, učební úlohy.
Jump to...
Main course page
Úkoly k samostudiu a prohloubení znalostí
1. Obecná didaktika jako vědní disciplína
2. Teoretické základy vyučování a učení
3. Efektivní výukové strategie
4. Transmisivní a konstruktivistické vyučování
5. Sociálně orientované modely výuky
6. Plánování výuky I. Cíle výuky, učební úlohy.
8. Plánování výuky II. Individualizace. Realizace výuky.
9. Kurikulum - národní a školní úroveň. Učebnice.
10. Legislativa. Řízení školy. Škola jako instituce.
11. Žák a jeho potřeby ve výuce, didaktická specifika výuky žáků s SVP.
►
8. Plánování výuky II. Individualizace. Realizace výuky.