Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Pedagogická fakulta
Katedry a pracoviště fakulty
Katedra pedagogiky
IA 2020 Učitelství praktického vyučování
Obecná didaktika
5. Sociálně orientované modely výuky
5. Sociálně orientované modely výuky
Osnova sekce
◄
4. Transmisivní a konstruktivistické vyučování
►
6. Plánování výuky I. Cíle výuky, učební úlohy.
Sociálně-konstruktivisticky orientované modely výuky. Kooperativní výuka. Diskusní hodiny. Hraní rolí.
Vybrat aktivitu Sociální přístupy ve výuce, kooperativní výuka (přednáška)
Sociální přístupy ve výuce, kooperativní výuka (přednáška)
Soubor
Vybrat aktivitu Výukové strategie z hlediska propojení účastníků
Výukové strategie z hlediska propojení účastníků
Soubor
pojmová mapa
◄
4. Transmisivní a konstruktivistické vyučování
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
Úkoly k samostudiu a prohloubení znalostí
1. Obecná didaktika jako vědní disciplína
2. Teoretické základy vyučování a učení
3. Efektivní výukové strategie
4. Transmisivní a konstruktivistické vyučování
6. Plánování výuky I. Cíle výuky, učební úlohy.
7. Hodnocení. Zpětná vazba pro žáky i učitele. Evaluace ve vzdělávání
8. Plánování výuky II. Individualizace. Realizace výuky.
9. Kurikulum - národní a školní úroveň. Učebnice.
10. Legislativa. Řízení školy. Škola jako instituce.
11. Žák a jeho potřeby ve výuce, didaktická specifika výuky žáků s SVP.
►
6. Plánování výuky I. Cíle výuky, učební úlohy.