Muzejní a galerijní pedagogika: nová média
Section outline
-
-
Doporučený postup:
1. Přečtětě si přiložený text jako výchozí materiál pro Vaše virtuální exkurze.
2. Prozkoumejte webové stránky uvedených institucí a zaměřte se na dvě oblasti:
a) Jaké možnosti edukace nabízejí? Na které cílové skupiny se zaměřují?
b) Jak využívají pro podporu edukace nová média?
3. Zhodnoťte webové stránky uvedených institucí: Která podle Vás nejlépe podporuje edukační záměry dané instituce a proč? (Otázku zodpovězte písemně a své závěry zdůvodněte. Diskutujte teze z textu, uveďte konkrétní příklady z webových stránek.)
4. Prozkoumejte i další webové stránky muzeí a galerií v ČR nebo jinde ve světě. Vyberte jednu, která Vás zaujala a doporučte ji svým kolegům.
Úkol zpracujte a odevzdejte do 1. dubna 2021.
-
Přiložený text vyšel jako HAVLŮJOVÁ, H. – ŠTŮLOVÁ VOBOŘILOVÁ, L. Digitální média v muzeu a galerii: „kvadratura kruhu“ nebo „koně pod kapotou“? In: Muzeum a změna III: Sborník z mezinárodní muzeologické konference, Praha 17. – 19. února 2009. Praha: Asociace muzeí a galerií ČR, 2009, s. 194 – 207. ISBN 978-80-86611-34-1.
-