Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Pedagogická fakulta
Katedry a pracoviště fakulty
Katedra biologie a environmentálních studií
Rozvíjení přírodovědné pregramotnosti
Literatura
Literatura
Osnova sekce
◄
Proč přírodovědné vzdělávání?
►
Didaktické zásady
Vybrat aktivitu Didaktické přístupy k přírodovědnému vzdělávání předškolních dětí a mladších žáků (Jančaříková, 2019)
Didaktické přístupy k přírodovědnému vzdělávání předškolních dětí a mladších žáků (Jančaříková, 2019)
URL
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání (Jančaříková, 2017)
Činnosti k rozvíjení přírodovědné gramotnosti v předškolním vzdělávání (Jančaříková, 2017)
URL
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Přírodovědná gramotnost v preprimárním a raném období primárního vzdělávání jako prostředek zvýšení zájmu o studium přírodovědných a technických oborů (Janoušková a kol., 2014)
Přírodovědná gramotnost v preprimárním a raném období primárního vzdělávání jako prostředek zvýšení zájmu o studium přírodovědných a technických oborů (Janoušková a kol., 2014)
URL
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
◄
Proč přírodovědné vzdělávání?
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
Proč přírodovědné vzdělávání?
Didaktické zásady
Prezentace
Otázky - co by měl absolvent kurzu znát
Nabídka ekocenter
Pozvánka do ekocentera
Práce s modely - rozvíjení přírodovědné pregramotnosti
Odevzdávání úkolů - koronavirové distanční studium
Badatelská metoda
Všemi smysly a Biokomunikace
Jak řádně citovat?
Práce s přírodním materiálem a land art
Komunikace o přírodě - přírodovědecký jazyk
Pozorování a experiment s dětmi předškolního věku
Hodnocení přírodovědných aktivit
►
Didaktické zásady