Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Kalendář
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Kalendář
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Filozofická fakulta
Ústav řeckých a latinských studií
Učitelství latinského jazyka a literatury pro střední školy
Didaktika latinského jazyka
Téma 1: Smysl výuky latiny a latinské literatury
Téma 1: Smysl výuky latiny a latinské literatury
Osnova sekce
◄
Materiály pro studenty učitelství
►
Téma 2: Situace didaktiky klasických jazyků v dnešním světě
Vybrat aktivitu proč učit/se učit latinu
proč učit/se učit latinu
Soubor
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Latinu už děti neznají. V životě by jim ale hodně pomohla, míní odbornice
Latinu už děti neznají. V životě by jim ale hodně pomohla, míní odbornice
URL
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Umět latinsky se hodí i v praktickém životě
Umět latinsky se hodí i v praktickém životě
URL
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Latin Makes a Comeback
Latin Makes a Comeback
URL
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Češi jsou barbaři, zlobí se lingvista. Budeme opět sekat latinu?
Češi jsou barbaři, zlobí se lingvista. Budeme opět sekat latinu?
URL
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Švýcaři o latině
Švýcaři o latině
Soubor
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Proč je latina stále živá aneb Jak je důležité znáti latinu
Proč je latina stále živá aneb Jak je důležité znáti latinu
Soubor
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu M. Vaníková: Má smysl se v 21. století učit latinu? Latina jako nástroj pro rozvoj čtenářské gramotnosti
M. Vaníková: Má smysl se v 21. století učit latinu? Latina jako nástroj pro rozvoj čtenářské gramotnosti
Soubor
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Nechutová: Význam latiny by se neměl hájit prvoplánovitou užitečností
Nechutová: Význam latiny by se neměl hájit prvoplánovitou užitečností
URL
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Structural Linguistics and Latin Teaching
Structural Linguistics and Latin Teaching
Soubor
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu In Search of the Benefits of Learning Latin
In Search of the Benefits of Learning Latin
Soubor
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Význam římské literatury
Význam římské literatury
Soubor
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
Vybrat aktivitu Výuka latiny v českých zemích (Vaníková)
Výuka latiny v českých zemích (Vaníková)
Soubor
Absolvování
Studenti musí
Označit jako hotovo
◄
Materiály pro studenty učitelství
Přejít na...
Hlavní stránka kurzu
Úvod
Nahrávky mikrovyučování
Latina a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
Studentské práce
Materiály pro studenty učitelství
Téma 1: Smysl výuky latiny a latinské literatury
Téma 2: Situace didaktiky klasických jazyků v dnešním světě
Téma 3: Latina v RVP a ŠVP, SERR a jeho (ne)využití při výuce latiny
Téma 4: Cíle výuky latiny na SŠ
Téma 5: Metody výuky latiny
Téma 6: Analýza tuzemských učebnic; zhodnocení pozitiv a negativ
Téma 7: Analýza zahraničních učebnic; zhodnocení pozitiv a negativ
Téma 8: Obecné lingvodidaktické otázky
Téma 9: Syntaktická analýza a její využití při výuce latiny
Další materiály
►
Téma 2: Situace didaktiky klasických jazyků v dnešním světě