Section outline

    • Shavitová, Zohar (2018) [1986]: Ambivalentní status textů, in Jana Segi Lukavská (ed.): Dítěti vstříc: K teorii literatury pro děti a mládež. Brno: Host.

      Milí kolegové,

      text si přečtěte a vypište z něj (klidně v podobě zkrácené citace nebo parafráze)
      1) postřehy, s nimiž nesouhlasíte nebo jsou v rozporu s tím, co jste si doteď mysleli;
      2) postřehy, které považujete za přínosné, zajímavé;
      3) postřehy, kterým nerozumíte.
      Místa stručně okomentujte.

      4) Popřemýšlejte nad tím, zda znáte sami nějakou knihu pro děti/mládež, kterou by bylo možné označit za ambivalentní. Jak se ambivalentní potenciál knihy manifestuje v textu? Stačí vypsat v bodech.

      Úkoly 1-4 nahrajte (tentokrát prosím už do soboty 9. 3., 21:00, abych měla čas je projít a okomentovat) do moodlu. Na semináři se zaměříme na nejzajímavější místa z vašich úkolů.