Zum Hauptinhalt
Website-Übersicht
DL 1
Startseite
More
Deutsch (de)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Sie sind als Gast angemeldet
Login
DL 1
Startseite
Alle aufklappen
Alle einklappen
Open course index
Marketingová komunikace a public relations
Marketing management
Úvodní přednáška (1. přednáška se bude konat až 28. února)
Úvodní přednáška (1. přednáška se bude konat až 28. února)
Section outline
◄
Vstupní test - nezapočítává se do výslednéh známky, je to jen pro vaši kontrolu, zda si pamatujete učivo z DTMK
►
Analýzy marketingového prostředí (6. a 13. březen)
Select activity Úvodní přednáška
Úvodní přednáška
Datei
Abschluss
Students must
Mark as done
Select activity PŘEČÍST A PROMYSLET NA DALŠÍ HODINU: Cvičení - zadání
PŘEČÍST A PROMYSLET NA DALŠÍ HODINU: Cvičení - zadání
Datei
Abschluss
Students must
Mark as done
◄
Vstupní test - nezapočítává se do výslednéh známky, je to jen pro vaši kontrolu, zda si pamatujete učivo z DTMK
Direkt zu:
Kursübersicht
Vstupní test - nezapočítává se do výslednéh známky, je to jen pro vaši kontrolu, zda si pamatujete učivo z DTMK
Analýzy marketingového prostředí (6. a 13. březen)
Konkurence a její analýza (20. a 27. 3.)
Marketingové strategie (distribuční strategie, cenová strategie, produktová strategie, komunikační strategie) (3. a 10. 4)
Kulturní aspekty podle Hofstedeho (17. 4.)
Pozvánka na avizovaný seminář od České marketingové společnosti konaný dne 7.5.2024
SAMOSTUDIUM: Maloobchod a prodej; nákup a prodej (1.5.)
SAMOSTUDIUM: Služby (8.5.)
Ostatní témata: Společenská odpovědnost a udržitelnost (15.5.)
►
Analýzy marketingového prostředí (6. a 13. březen)