Osnova sekce

  • DSC06220%20-%20kopie.JPG

    • Úvodní prezentace obsahuje témata:

      • Role vzdělávání pro udržitelnost hodnot(y) kulturního dědictví
      • Trendy ve výchově a vzdělávání (Transmisivní/akademické teorie, Personalistické teorie/(re)konstruktivismus, Sociální/autonomní teorie)
      • Edukace v historickém prostředí: Edukace o /prostřednictvím/ pro dědictví
      • Příklady z praxe (World Heritage Education Programme, HEREDUC, Památková edukace)
    • Metodická doporuční pro učitele, jak připravovat školní projekty věnované kulturnímu dědictví. Medodika obsauje i příklady dobré praxe s hodnotícími komentáři.

    • Prezentace nabízí úvod  do problematiky edukace a prezentace. Zabývá se i školními edukačními projekty, které mají získat děti a mládež pro ochranu kulturního dědictví.

    • Základní příručka pro přípravu interpretace. S vysvětlením základních pojmů, cílů interpretace i metod, jakými k dobré interpretaci dospět. Obsahuje i formuláře pro přípravu interpretačního výkladu.

    • Portál s množstvím užitečných odkazů, ať již k tématu přípravy interpretačních programů, tak také příklady dobré praxe.