Osnova sekce

    • 1. Zabývali jsme se ped. výstupy, které jsme v tomto semestru zatím absolvovali, a to z těchto úhlů pohledu: i. Co bychom doporučili; ii. Co by nedoporučili/před čím by varovali; iii. klíčové kompetence - MAT FRAUS; iv. FLOW; v. CÍLE (modrý Líný učitel); vi. Bezděčné učení; Pracovali jsme jsme metodou AKVÁRIA.

      2. Dodělali jsme prezentaci PRVOPOČÁTEČNÍ ČTENÍ A PSANÍ i (tzn. globální čtení).

      1. Přečíst si a pochopit další dvě prezentace vztahující se k prvopočátečnímu čtení a psaní, které jsme k dnešní hodině vyvěsila na Moodle.

      2. Dojít do LUXORU, prohlédnout si tam knížky v těchto kategoriích, z každé pak vybrat jednu, o které nám budete vyprávět na další výuce (tzn. připravit si fotku + kratinkou anotaci): a) učebnice: prvopočáteční čtení + psaní; b) učebnice pro pokročilejší čtenáře (jakéhokoli předmětu); c) předškolní děti; d) ml. školáci; e) st. školáci; f) teenageři.

       

      •  

    • JAK S DALŠÍ VÝUKOU?

      - další výuka bude normálně 14. 5. 2019 (i když je rektorský den)

      - 21. 5. musí být v 10.00 A. Hudáková na jednání na rektorátu; proto výuka třeťáků ten den nebude. A. Hudáková nabízí náhradu 28. 5. 2019. Má čas od 7.30 do 12.30. Záleží na studentech - A. Hudáková se přizpůsobí. Zprávu o rozhodnutí studentů prosí A. Hudáková max. do 5. 5. 2019.