Skip to main content
DL 1
  • Support
    User support Contact us
  • English ‎(en)‎
    Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
  • You are not logged in. (Log in)
  • Rozvíjení přírodovědné pregramotnosti LS 2021
  • General
  • Proč přírodovědné vzdělávání?
  • Literatura
  • Specifika přírodovědného vzdělávání v raném věku
  • Didaktické zásady
  • Koncept, prekoncept, miskoncept a základy konstruktivismu
  • Environmentální senzitivita
  • Práce s modely - rozvíjení přírodovědné abstrakce
  • Všemi smysly a Biokomunikace
  • Práce s přírodním materiálem a land art
  • Přírodovědný jazyk
  • Sbírky přírodnin a jejich použití
  • Učíme se venku!
  • Vyprávíme si a čteme o přírodě
  • Otázky - co by měl absolvent kurzu znát
  • Jak řádně citovat?
  • Odkaz na videa
  • Prostor na odevzdávání úkolů
  • Home

Course info

  1. Home
  2. Courses
  3. Faculty of Education
  4. Departments and workplaces of the faculty
  5. Department of Biology and Environmental Studies
  6. Rozvíjení přírodovědné pregramotnosti LS 2021
  7. Summary

Rozvíjení přírodovědné pregramotnosti LS 2021

  • Teacher: Kateřina Jančaříková
  • Teacher: Magdaléna Kapuciánová

You are not logged in. (Log in)
prirodogramotnost
  • Support
    • User support
    • Contact us
  • English ‎(en)‎
    • Čeština ‎(cs)‎
    • Deutsch ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Русский ‎(ru)‎
Data retention summary
Get the mobile app
Policies