Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Základy odborné stylistiky
Jak mluvit na veřejnosti
Jak mluvit na veřejnosti (videopřednáška)
Jak mluvit na veřejnosti (videopřednáška)
Požadavky na absolvování
Kliknutím na
Jak mluvit na veřejnosti (videopřednáška)
otevřete zdroj.
◄ Formular_RP
Přejít na...
Přejít na...
Oznámení
Témata prací a základní diskusní rozcestník
Úvod do akademického psaní (videopřednáška)
I. Štampach: Potíže s hledáním inspirace
L. Philippová: Návraty oživlých mrtvol
J. Hron: Náboženský turismus nebo turismus jako náboženství?
Populární, populárně-odborný a odborný styl (videopřednáška)
Od zadání k odevzdání (nepovinná videopřednáška)
Úkol: rešerše
Interpretace textu (videopřednáška)
Pavel Šplíchal: Když ultrapravičák vyhoří (A2larm)
Úkol: interpretace (domácí cvičení)
Kritická interpretace textu (nepovinná videopřednáška)
Recenze: František Novotný o "Classical Culture and Witchcraft in Medieval and Renaissance Italy" od Marie Montesanové (Religio 1/2020)
Formulář recenzního posudku - Religio
Formulář recenzního posudku - Dingir
Ivan Brezina: Náboženství posiluje v lidech zlo (Neviditelný pes)
Úkol: kritická interpretace (domácí cvičení)
Zuzana Čerňáková: Je buddhismus náboženství? (mantrajana.cz)
Jiří Holba: Buddhismus jako náboženství (Wikisource)
Úkol: akademická argumentace (domácí cvičení)
Zadání seminární práce
Jak psát kvalifikační práce: Stručná příručka pro tápající studenty (PDF)
Formátování poznámkového aparátu (PDF)
Paul Heelas, "Theorizing the Sacred: The Role of the Implict in Yearning 'Away'", Implicit Religion 15 (4, 2012): 477-521 (fragment k překladu ze s. 477)
Úkol: odevzdání seminární práce
Editace textu (videopřednáška)
Úkol: seminární práce po editaci (domácí práce)
Formular_RP
Úkol: upravená nebo přepracovaná seminární práce (domácí cvičení)
Úkol: upravená nebo přepracovaná seminární práce (domácí cvičení) ►