Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Další
Čeština (cs)
Čeština (cs)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Русский (ru)
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
DL 1
Titulní stránka
Podpora uživatelů
Sbalit
Rozbalit
Moodleoffice
Moodle tutoriál
Podpora uživatelů
Návody
GDPR
Rozbalit vše
Sbalit vše
Otevřít indexu kurzu
Čeština nerodilých mluvčích ABO100997 2022
Úvod
úvodní dotazník
úvodní dotazník
Požadavky na absolvování
Kliknutím na
úvodní dotazník
otevřete zdroj.
◄ pojmy
Přejít na...
Přejít na...
Oznámení
pojmy
Jak se učíme jazyky
prezentace_úvod_SP
Program 2022
Chybová a kontrastivní analýza, mezijazyk
Introduction to SLA_chapter3_Troike
Hrdlička, M. (2012). Jazyková chyba a práce s ní v jazykovém vyučování.
Texty k analýze
POKYNY k přípravě prezentací jednotlivých úrovní
SERR sebehodnocení
Referenční úrovně MŠMT
Hodnocení - MERLIN
SERR_komplet_kapitoly
Příkladové texty A1/A2
Zkouška A1 modelová varianta
Zkouška A2 modelová varianta
SERR_Companion Volume_Složilová
Companion Volume_2018
Popis češtiny úrovně B1
Nahrávky
Prezentace B2
Prezentace B1
Czech it Up - ukázka
Hovorková_Slovani
Macurová_Ukrajinci
Labudová_Švédsko_děti
Doleží
Zaciname ucit cestinu pro deti cizince-predskolni-vek.pdf
Senioři
Prezentace_děti
Vietnamský pohled na češtinu
Jak účinně pomoci vietnamským studentům při studiu české výslovnosti
Závěrečná práce
C1/C2
Vietnamci
analýza lexika
studenti Erasmu
Materiál k nácviku výslovnosti
Materiál k nácviku výslovnosti II
Pomnožná substantiva
Mít rád - líbit se - chutnat
Znát, vědět, umět
Čeština arabských mluvčích
Texty arabských mluvčích
Jak se učíme jazyky ►