Skip to main content
DL 1
  • Home
  • Support
    User support GDPR
  • More
English ‎(en)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
You are currently using guest access
Log in
DL 1
Home Support Collapse Expand
User support GDPR
Expand all Collapse all
  1. Čeština pro neslyšící jako cizí jazyk II (2019/2020)
  2. 12. hodina: týden od 4. do 10. 5. 2020 (téma týdne: 4. tem. okruh: Funkční gramotnost, texty (a jejich adaptace) ve vzdělávání obecně a ve vzdělávání jazykovém)
  3. How do the deaf read? The paradox of performing a phonemic task without sound

How do the deaf read? The paradox of performing a phonemic task without sound

Completion requirements
Click on How do the deaf read? The paradox of performing a phonemic task without sound to open the resource.
◄ How do deaf or hard of hearing children learn to read? (Blog on Learning and Development)
Slovník abstraktních pojmů -- pomůcka nejen pro slabosluché - Adéla Bilíková, JItka Linhartová (jedna ze studentských prací z UPOL, která byla posléze vydána knižně) ►
Contact site support
You are currently using guest access (Log in)
Get the mobile app
Powered by Moodle