Passer au contenu principal
DL 1
  • Accueil
  • Plus
Français ‎(fr)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
DL 1
Accueil
Tout déplier Tout replier
  1. Čeština pro neslyšící jako cizí jazyk II (2019/2020)
  2. 12. hodina: týden od 4. do 10. 5. 2020 (téma týdne: 4. tem. okruh: Funkční gramotnost, texty (a jejich adaptace) ve vzdělávání obecně a ve vzdělávání jazykovém)
  3. John A. Albertini and all. (2016). Deaf Students’ Reading and Writing in College: Fluency, Coherence, and Comprehension, The Journal of Deaf Studies and Deaf Education, Vol. 21, Issue 3, 303–309.

John A. Albertini and all. (2016). Deaf Students’ Reading and Writing in College: Fluency, Coherence, and Comprehension, The Journal of Deaf Studies and Deaf Education, Vol. 21, Issue 3, 303–309.

Conditions d'achèvement
Cliquer sur John A. Albertini and all. (2016). Deaf Students’ Reading and Writing in College: Fluency, Coherence, and Comprehension, The Journal of Deaf Studies and Deaf Education, Vol. 21, Issue 3, 303–309. pour ouvrir la ressource.
◄ Teaching Literacy to Deaf Students (kurz)
Fuková, V. Úpravy beletristických textů pro neslyšící dětské čtenáře. Bakalářská práce. Praha, FF UK, ►
Contacter l'assistance du site
Vous êtes connecté anonymement (Connexion)
Obtenir l'app mobile
Fourni par Moodle