Zum Hauptinhalt
DL 1
  • Startseite
  • More
Deutsch ‎(de)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Sie sind als Gast angemeldet
Login
DL 1
Startseite
Alle aufklappen Alle einklappen
  1. Praktické aspekty vzdělávání neslyšících A+B (2019/2020)
  2. 13. hodina: týden od 11. do 17. května 2020 (téma týdne: čtení)
  3. John A. Albertini and all. (2016). Deaf Students’ Reading and Writing in College: Fluency, Coherence, and Comprehension, The Journal of Deaf Studies and Deaf Education, Vol. 21, Issue 3, 303–309.

John A. Albertini and all. (2016). Deaf Students’ Reading and Writing in College: Fluency, Coherence, and Comprehension, The Journal of Deaf Studies and Deaf Education, Vol. 21, Issue 3, 303–309.

Abschlussbedingungen
Klicken Sie auf 'John A. Albertini and all. (2016). Deaf Students’ Reading and Writing in College: Fluency, Coherence, and Comprehension, The Journal of Deaf Studies and Deaf Education, Vol. 21, Issue 3, 303–309.', um die Ressource zu öffnen
◄ Teaching Literacy to Deaf Students (kurz)
Macurová, A. (2011). Na výuku psané češtiny (i) kontrastivně? In Hronová Cícha, A., Zbořilová, R. (Eds.), Čeština ve výuce neslyšících – elektronický sborník. Praha: Jazykové centrum Ulita, 15–19. (o tomto textu jsme mluvili při Kahootu) ►
Contact site support
Sie sind als Gast angemeldet (Login)
Get the mobile app
Powered by Moodle