Перейти к основному содержанию
DL 1
  • В начало
  • More
Русский ‎(ru)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Français ‎(fr)‎ Русский ‎(ru)‎
Вы используете гостевой доступ
Вход
DL 1
В начало
Развернуть всё Свернуть всё
  1. Praktické aspekty vzdělávání neslyšících A+B (2019/2020)
  2. Aktuality (toto je průběžný úkol; opravdu se na to podívejte, je tam mnoho zajímavého a důležitého)
  3. Měla jsem vždycky jasný pocit, že škola musí být digitalizovaná, říká ředitelka, kterou online výuka nezaskočila. Technologie ovládají všichni učitelé i děti od druhé třídy (Rodiče vítáni, 15. 4. 2020)

Měla jsem vždycky jasný pocit, že škola musí být digitalizovaná, říká ředitelka, kterou online výuka nezaskočila. Technologie ovládají všichni učitelé i děti od druhé třídy (Rodiče vítáni, 15. 4. 2020)

Требуемые условия завершения
Нажмите на ссылку Měla jsem vždycky jasný pocit, že škola musí být digitalizovaná, říká ředitelka, kterou online výuka nezaskočila. Technologie ovládají všichni učitelé i děti od druhé třídy (Rodiče vítáni, 15. 4. 2020), чтобы открыть ресурс.
◄ Rodiče jsou nyní úplně v té nejpřednější linii a nemají nárok na nic, natož na volno, říká psycholog Radek Ptáček (G.cz, 18. 4. 2020)
Komunikace se žáky a rodiči v dobách karantény, aneb jak si nepoškodit vzájemné vztahy (webinář Michala Dubce, NPI ČR, 17. 4. 2020) ►
Contact site support
Вы используете гостевой доступ (Вход)
Скачать мобильное приложение
Powered by Moodle